top of page

東平洲 - 香港的馬爾代夫!(下)

(按此處看上集)

上回提到斬頸洲

今日繼續介紹餘下既環島遊

龍落水

過咗斬頸洲後,又番去樹蔭路段繼續前行,無耐就到了下一個景點「龍落水」

路段相當易行,因為只係平路,又有樹蔭,轉眼就輕鬆行到了

話說點解哩度叫「龍落水」,係因為由高處望落去,岩石形成一個獨特狗牙形狀,一直伸延落海

就好似一條龍跳緊落水咁,名字由此得來

去到時咁啱撞到一個本地遊旅行團都來到,所以避無可避影到好多人

而當日烈日當空所以好多人都擔了遮

此時,其實算是圍繞東平洲行了半個圈,之前擔心天氣太熱帶不夠水,此時也開始安心

況且行完還可以去士多嘆杯超大芒果沙冰呢!諗起即刻有動力

再回到樹蔭路徑前行,未幾就來到最後一個景點「更樓石」了

更樓石

來到時,適逢又遇上另一個旅行團 (我認我怕多人,好想避開所有團)

哩度之所以叫「更樓石」,係因為有兩舊高7米的沉積岩石柱,豎立於海蝕平台之上,遠觀就像兩座更樓一樣,故得「更樓石」之名

聽聞早幾年仲有用哩個景點整過郵票添呢

其實來到更樓石之前,本應途經一度叫「難過水」,但因為當日實在太熱太曬,我們選擇了行較容易既樹蔭路線,SKIP了難過水了

難過水其實係沿海旁既一條路,全程幾乎無遮無掩,鍾意挑戰又唔怕濕腳既朋友可以試下

行咗大半日,又熱又喝又疲,所以我地決定躲在石蔭下食啲野,順便等旅行團走

石蔭下又望海,海風吹著真係好舒服

如果唔係要趕船走,真係可以留喺度訓個晏覺!

食完,等人群走了,當然少不了影D靚相留念下~

玩了好久,但礙於要趕5:15班船,所以我哋繼續行埋剩下既環島路,返番去碼頭

沿途在樹蔭下,有段路好多蟬叫,叫聲特別

原來佢係東平洲獨有既蟬!全香港其他地方都話搵唔到佢蹤影呢

雖然未見其身,但總算聞其聲,大自然真係奇妙!

行至尾聲時,已經遠遠望到人龍,當時以為佢地係另一班4點幾既船,點知原來係同一班船,但佢一早畀人開始上船

我地仲係遠處,加上未飲沙冰 (終極目標 !!)

所以我地照去番士多個位

但點知佢已經 準 備 收 鋪 喇!!!!

原來佢地士多人都好似唔係住島上,所以都要早D收鋪,估計和我們同一班船出番市區呢

但明明問路時有伯伯話佢地係度住架喎?

Anyway.. 哩個故事係教訓我地,甜品唔好太晏才去食呢!

士多有得意圖案,可愛 !

外賣了杯野飲後,就慢慢去番碼頭上船,當時只係5點,但船上已經幾乎坐滿哂人

好不容易搵到位,等到5:15就準時開船

是次旅程真係大開眼界

個人覺得最靚係沙灘和更樓石,可以準備多點時間喺度HEA和影相

(有偷聽到旅行團到更樓石時講:『搞錯,哩度咁靚就留咁短時間,頭先個度咁廢就留咁耐!』

我心想,人地旅行社都係想賺你錢咋!點會仲顧你想睇邊個耐D呢?)

http://www.trailwatch.hk/?t=activities&aid=39286

bottom of page