top of page

東平洲 - 香港的馬爾代夫!(上)

東平洲真的好美水清沙幼

又有稀有岩石 極具研究價值

還有全港獨有的岸蛁蟟蟬

稱之為香港的馬爾代夫都絕不為過!

大部份跟旅行團既人都會上島後向左行, 今次我和友人二人出發, 就決定往右邊出發, 發覺收獲似乎比跟團食大餐更豐富!

來回船飛每位$90, 在碼頭搵一位代表排隊買飛就可以喇

來回船飛每位$90, 在碼頭搵一位代表排隊買飛就可以喇

沿途經過科學園、觀音像等,又會見到一些船和水警等

之後就經過船灣淡水湖,岸邊有不少人垂釣呢

然後經過一帶圍了色彩豐麗既浮泡,唔知有咩用既呢?

眺望大陸

搭大概粒半鐘船,就來到傳說中既東平洲啦!(都唔會暈船浪,至少我無,但我都唔係經常暈船浪既人)

一落船,已經見到水好清的碼頭,心曠神怡人都醒D!

一望落水,水就清到肉眼都睇到一群魚仔經過,好正!

亦有位爸爸帶住囝囝撐獨木舟,哩D身教真心讚!

定一定神後,驚覺碼頭突然塞滿人,大部份人都向左行,此時我地決定右轉,搏一搏!

轉個灣已經見到哩個咁靚既沙灘,遠睇都夠哂靚喇!

你能夠相信眼前哩度係香港嗎?

沿住路再向前行5分鐘倒,就來到2間士多,我們幫襯了哩間新昌,食個早餐先

還有中秋燈籠裝飾呢

哩度我會用「抵食夾大件」來形容,事關佢一杯野飲$20,大杯過貢茶!喺哩個天氣哩個環境真係一流

哩度仲有新鮮海膽炒飯食,成盤擺係度任你睇

哩度仲有租浮潛用品,幾十蚊一日,都好抵呀

都好多人係度租出去沙灘浮潛

仲有人租埋隔離間屋過夜,入面放了好多張帆布床,但唔知幾錢呢

食飽就繼續行喇,此時就來到沙灘和石灘

用水清沙幼來形容,真係一點都唔過份

加上到訪當日勁好天,藍天白雲加海灘,如果唔係要趕船,我覺得我可以係度HEA一日!

無得彈呀!!!

由於太靚,所以係度影相都玩左好耐

之後就來到石灘

哩度岩石好特別,係地質公園特色之一,而且經大自然風化,所以紋理亦好特別

雖然我唔係咩地理專家,亦唔識分咩岩石打咩岩石,但都好好奇咁玩左好耐

加上繼續望住個咁清既海,真係睇幾耐都唔厭架

再穿過一D有樹蔭既路後 (都係平路多)

就來到斬頸洲

有個咁既名係因為個度係畀海浪長期侵蝕先會斷開兩邊,好似畀人斬頸咁,先會有個咁既名

(旅程太多野要分享,待續!)

bottom of page